כתיבת תוכן לאתר תדמית

pexels-lisa-fotios-3616628

רגע לפני שנדבר על כתיבת תוכן לאתר תדמית נבין מהו אתר תדמית בכלל. זוכרים שבעבר פגשתם איש מקצוע כלשהוא או בעל עסק והייתם מבקשים ממנו כרטיס ביקור בכדי שתוכלו ליצור איתו קשר מאוחר יותר? אתר תדמית הוא הגרסה הוירטואלית של הכרטיס, הגרסה המורחבת זו שמסכמת את פועלו של אותו איש מקצוע או בעל עסק.

אתר תדמית הוא כרטיס הביקור של העסק או בעליו, הוא זה שמפרט על תחומי העיסוק, על השירותים או המוצרים הנמכרים בעסק, הוא מספק מידע מקיף ואפשרויות שונות ליצירת קשר.

כתיבת תוכן לאתר תדמית צריכה להיות מקצועית ואיכותית מכיוון שזה המקום לשכנע את הגולש להמשיך לקרוא או ליצור קשר, או לצאת מהאתר ולהמשיך לשוטט ברחבי הרשת אחר נותן שירות אחר באותו התחום.

מה דורשת כתיבת תוכן לאתר תדמית?

כתיבת תוכן לאתר תדמית דורשת מיומנות כתיבה, דורשת יכולת ניסוח מצויינת, יצירתיות, ובעיקר, הבנת תחומי העיסוק של האתר והיכולת להעלות על הכתב את אותם תחומים והפירוט שלהם.

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני ואין אפשרות להחזיר גולש שנכנס לאתר ולא מצא את מבוקשו. עם כתיבת תוכן תדמיתי מקצועי ומדוייק אפשר לעשות את זה מצויין ולגרום לגולש להבין שהוא הגיע למקום הנכון.

ליצור אמינות – הא' ב' של כתיבת תוכן לאתר תדמית

הגולשים שעוברים באתר שלכם נחשפים לעוד מאות ואלפי דפים באינטרנט מידי יום וכשהם מחפשים שירות או מוצר כמו שאתם מוכרים סביר להניח שהם יבקרו אצל כמה מהמתחרים שלכם. כתיבת תוכן לאתר תדמית חייבת ליצור תחושת אמינות אצל הגולש, תחושה שהוא הגיע לעסק רציני שמשקיע גם בתוכן שלו ולא מזניח אותו. חשוב אם לספק לו כמה שיותר דרכים ליצירת קשר, לספר לו מי הם מנהלי העסק, מהי ההכשרה הרלוונטית שלהם, מה חזון העסק ואיך הוא יכול להפוך את החיים של אותם גולשים לטובים יותר.

אתם יכולים לנסות ולכתוב את האתר שלכם ויכול להיות גם שתקבלו תוצאה לא רעה ואתם יכולים להשאיר את העבודה בידיים שלנו, אצל הכותבים המקצועיים שלנו שיהפכו את האתר שלהם למעניין ומושך לקוחות פוטנציאליים. בשביל שזה יקרה אתם צריכים להשקיע כחצי דקה במילוי פרטים ונחזור אליכם במהירות. מבטיחים לא להיות נודניקים.