כתיבת תוכן לאתר צימרים

arches-national-park-ga0a6cb23b_1920

יש לכם צימר אחד או יותר ואתם רוצים לשווק אותו. השקעתם לא מעט כסף בבניה שלו, במה שיש בו ובמה שיש מסביבו ועכשיו אתם רוצים להחזיר את ההשקעה ורוצים כמובן גם להרוויח. זירת הפרסום העיקרית בשבילכם ואולי אף היחידה צריכה להיות האינטרנט, והרשת מציעה לא מעט אפשרויות לפרסום אם בגוגל (ממומן) ואם ברשתות החברתיות. אך מה לגבי קידום אורגני? מה עם קידום האתר בתוצאות הטבעיות במנוע החיפוש הפופולארי בעולם הלא הוא גוגל? אתם חייבים כמה שיותר נוכחות ברשת ואתם צריכים להגביר את הסיכויים שתהיו בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש וכמובן כמה שיותר למעלה בו.

הפעולה החשובה ביותר שאתם צריכים לעשות בשביל לקדם את האתר שלכם הוא לכתוב בו תוכן. כתיבת תוכן לאתר צימרים ברמה גבוהה גם תגרום לגולשים שמחפשים חופשה וחוויה למצוא אתכם וגם תגרום לאלו שכבר נכנסו לאתר שלכם ליצור אתכם קשר. הנה כמה דברים שכדאי שתדעו על איך לעשות את זה נכון ומה אסור לכם בשום אופן לפספס!

כתיבת תוכן לאתר צימרים – תזכרו שאתם מוכרים חוויה!

מי שמחפש צימר לחופשה ולא משנה אם זו חופשה זוגית או משפחתית או אפילו לבד, מחפש לקנות חוויה. יש צימרים רבים במקומות שונים בישראל וברמות שונות, וכמה שהכתיבה שלכם תהיה יותר מושכת, כמה שתצליחו להעביר את החוויה העתידית בצורה טובה יותר כך הסיכויים שיפנו אליכם יהיו גבוהים יותר. אל תחסכו בתיאורים ואל תשכחו לפרט. יש בצימר שלכם קומקום חשמלי וציוד להכנת קפה? נכון שזה די ברור אך אתם חייבים לציין זאת. יש מזרון אורטופדי? למה שלא יידעו מזה? זאת בנוסף כמובן לתיאור הג'קוזי הגדול והמפנק, הטלוויזיה עם עשרות הערוצים, וכל השאר. תארו את המקום ואת מה שמסביבו, תהיו ציוריים, תנסו לשים את עצמכם במקום האורחים בצימר ונסו לחשוב מה יכול למשוך אותם, מה יכול לגרום להם לכיווץ בבטן רק מהמחשבה איך תיראה החופשה שלהם..

עוד כמה דברים חשובים…

  • תארו את סביבת הצימר – לא מדובר רק על המקום עצמו ועל מה שיש בו וכמה שהוא מפנק. אל תשכחו שרבים משלבים אירוח בצימר עם טיולים ואטרקציות ובשביל למשוך אותם אתם צריכים לגרום להם להבין שהצימר שלכם במיקום המושלם בעיקר אם מדובר על משפחה.
  • שלבו עדות מלקוח מרוצה – מן הסתם לא תתקשו להשיג אחת כזו. אין כמו לקוחות מרוצים שכבר היו אצלכם בשביל להעצים את האמינות שלכם. אם תקבלו הסכמה לכתוב גם את השם זה עוד יותר טוב ובעיקר אמין.
  • שימו תמונות איכותיות – רבים נופלים בזה. הרי כל אחד יכול היום לצלם כל דבר במהירות ובקלות ולהעלות לא? אז כשמדובר על העסק שלכם, על הפרנסה שלכם ממש לא! תמונות איכותיות ובזוויות הצילום הנכונות שמראות את המקום ועושות חשק להגיע אליו, יכולות להיות ההבדל בין עסק שמקבל הרבה פניות לכזה שלא. לא בטוחים שאתם יכולים לצלם כמו שצריך? תשקיעו בצלם מקצועי.
  • תנו את כל האפשרויות ליצירת קשר – אל תסתפקו במספר טלפון. תנו את מירב האפשרויות ליצירת קשר מהירה איתכם – טלפון, ווטסאפ, פייסבוק, אימייל, יוני דואר… הכול. תזכרו שכמוכם יש עוד המון והלקוחות עצלנים מידי בשביל להתאמץ. לא נתתם להם את האפשרות ליצור אתכם קשר במהירות? איבדתם אותם.
  • שימו קישור לדף הפייסבוק העסקי שלכם – מישהו התעניין וכבר נכנס לאתר שלכם? למה שהוא לא יהיה גם חבר שלכם בפייסבוק? תנו לו את האפשרות הזו.

כתיבת תוכן לאתר צימרים – תנו למומחים לעשות את העבודה!

אנו ב"מילית – כתיבת תוכן מקצועית" כותבים תכנים לכל מטרה ולכל סוג של אתר. בין השאר כתבנו עשרות תכנים לבעלי צימרים ונשמח לספק גם לכם שירות מצוין ועבודה איכותית.

צרו עמנו קשר וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד, ובעיקר ספקו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם תוכן איכותי שימשוך אותם ליצור איתכם קשר.