6 סוגי פוסטים מנצחים לדפים עסקיים בפייסבוק

adem-ay-Tk9m_HP4rgQ-unsplash

פרסום והפצת פוסטים בפייסבוק בדפים עסקיים יכולים להיות בדרך ממומנת, דרך מצויינת אך כשמה כן היא – בתשלום (אם כי פרסום בפייסבוק נחשב לזול עדיין יחסי לפלטפורמות אחרות) ויכולים להיות בדרך הרגילה – פרסום ללא תשלום. אך פוסטים לא ממומנים מגיעים לכ-8% מהחברים בדף, והדרך הטובה ביותר והאפקטיבית ביותר ליצור עניין היא לפרסם פוסטים שישותפו כמה שיותר או במילים אחרות ליצור "פוסטים ויראליים". חשוב לזכור, הדרך הקלה ביותר היא לפרסם פוסטים מכירתיים שמציעים מוצר או שירות כלשהוא, ואולי זה יעבוד מידי פעם אך הם חייבים להיות החלק הנלווה לדף שלכם. עיקר הפוסטים בדף צריכים להיות בעלי ערך ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, כאלו שעונים על צורך ובעיה שלהם. אם ניכנס למספרים, 2/3 מהפוסטים צריכים להיות כאלו ורק ה-1/3 הנוסף צריך להיות הצעה לקנייה של מוצר או שירות.

הנה כמה סוגי פוסטים שעם קצת חשיבה/ מאחוריהם וקצת השקעה ניתן להפוך אותם לכאלו:

  1. פוסטים עם רגש

סיפור הצלחה של לקוח או סיפור אישי נוגע ללב יכולים לעשות את העבודה. הוא יוצר אצל הגולש תחושת השתתפות בצער\כאב\שמחה או כל תחושה אחרת ומפעיל אצלו את הסקרנות והאהדה.

  • פוסט הומוריסטי

הוא יכול להיות סיטואציה מצחיקה שחוויתם, הוא יכול להיות סיפור מצחיק, יכול להיות בדיחה ששמעתם ויכול להיות תמונה מצחיקה. אלו צריכים כמובן להיות עם נגיעה ישירה למסר אותו אתם רוצים להעביר.

  • פוסט המפנה למאמר שכתבתם

הפנייה למאמר שכתבתם, במידה והמאמר איכותי ועם אינפורמציה אמינה, יכולה להיות ויראלית. בפוסט עצמו מומלץ להעתיק פסקה בעלת עניין וערך לגולש מתוכן המאמר, ורצוי לסיים אותה עם שאלה מסקרנת או עם נגיעה בכאב של הגולש שתגרום לו לרצות ולהיכנס לקישור.

  • פוסט המפנה למאמר של מישהו אחר בתחומכם

נהוג לחשוב שהפנייה למאמר של מישהו אחר באותו התחום כמוה כשליחה אל המתחרה. זה נכון במידה מסויימת אך בראייה כוללת מצידכם של דף הפייסבוק שלכם, הצלחתם לספק עוד ערך לחברים בדף. (במידה כמובן שמדובר על מאמר איכותי) אל תפחדו לעשות זאת מידי פעם, זה רק יחזק את אמינות הדף שלכם.

  • פוסט עם ציטוט המעורר השראה

זה צריך להיות כמובן עם קשר ברור לעיסוק שלכם ולדף הפייסבוק שלכם. אנשים אוהבים ציטוטים מעוררי השראה ואוהבים לשתף אותם.

  • פוסטים תחרותיים נושאי פרסים

יש לא מעט דוגמאות לכך ברחבי הרשת החברתית וזה עובד כמעט תמיד. כל מה שאתם צריכים הוא לפרסם תחרות מסויימת שיכולה להיות בצורת שאלה שהעונה עליה יקבל את הפרס, תחרות שיתופים, לייקים ואחרים. רק אל תשכחו לעמוד במילה שלכם ולפרסם את שמו של הזוכה בשביל לשמור על אמינות מירבית.

כמה דברים חשובים על טיימינג ותוכן בפוסטים שלכם

חברת המדיה trackmaven חקרה מעל מיליון פוסטים מצליחים וניסתה לפצח את סוד ההצלחה שלהם. הנה כמה דברים מעניינים שהיא מצאה:

  • שילוב שאלות בפוסט – פוסטים שיש בהם שאלות לגולשים מקבלים מהם בממוצע 23% של השתתפות יותר מאשר פוסטים ללא שאלות לגולשים.
  • כמות מילים בפוסט – מסתבר שטעות לחשוב שפוסטים קצרים בפייסבוק מצליחים יותר (את זה אולי כדאי להשאיר לטוויטר) לפי המחקר פוסטים בעלי 80 מילים ויותר קיבלו השתתפות וחשיפה פי 2 מצד הגולשים בהשוואה לפוסטים קצרים
  • שילוב תמונה בפוסט – אין כמו מראה עיניים. פוסטים עם תמונה מקבלים 37% יותר תגובות מפוסטים עם מלל כתוב בלבד
  • באילו ימים לפרסם את הפוסטים? – ימי ותדירות פרסום הפוסטים הם כבר נושא למאמר אחר, אך לפי המחקר פוסטים המתפרסמים בסוף השבוע מקבלים 25% יותר שיתופים ולייקים. אך חשוב גם לדעת שיום חמישי הוא העמוס ביותר ברשת החברתית, כך שאם אתם לא רוצים שהפוסט שלכם "ייבלע" בפיד של החברים בדף אל תפרסמו ביום הזה.
  • באילו שעות לפרסם את הפוסטים? – החשיפה המשמעותית ביותר היא בין 17:00 ל-1:00 בלילה. מ-1:00 בלילה עד 8:00 בבוקר החשיפה היא הקטנה ביותר. הגיוני.

אם אתם מבינים שאתם צריכים לפרסם פוסטים בדף העסקי שלכם אך לא יודעים איך לעשות את זה, מה לכתוב ומתי, תנו לנו לעשות עבורכם את העבודה. אצלנו ב"מילית – כתיבת תוכן מקצועית" תקבלו מספר אפשרויות לחבילות פוסטים חודשיות, בלי התחייבות קדימה ובלי סיפורים. אנחנו כותבים ומקדמים דפי פייסבוק ועושים את זה מצויין.

צרו עימנו קשר ונשמח לחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית.